Cum'è a prima sessione à ripiglià cumpletamente a mostra in situ dopu à u cambiamentu di a risposta di a Cina à u COVID-19, a 133a Fiera di Canton hà ricevutu una grande attenzione da a cumunità cummerciale mundiale. À u 4 di maghju, cumpratori da 229 paesi è regioni anu assistitu à a Fiera di Canton in linea è in situ. Specificamente, 129.006 cumpratori stranieri da 213 paesi è regioni anu assistitu à a Fiera in situ. Un totale di 55 urganisazioni cummerciale anu assistitu à a Fiera, cumprese a Camera di Cummerciu Malesia-Cina, CCI France Chine, è a Camera di Cummerciu è Tecnulugia Cinese Messicu. Più di 100 imprese multinaziunali principali anu urganizatu cumpratori à a mostra, cumprese Wal-Mart da i Stati Uniti, Auchan da a Francia, Metro da a Germania ecc. I cumpratori stranieri chì anu assistitu in linea anu righjuntu un totale di 390.574. I cumpratori anu dettu chì a Fiera di Canton hà custruitu per elli una piattaforma per cumunicà cù l'imprese mundiali, è hè un locu "must-go". Puderanu sempre truvà novi prudutti è fornitori di qualità, è espande nuove opportunità di sviluppu in a Fiera.
In tutale, l'espositori anu prisentatu 3,07 milioni di mostre. Per esse più specificu, ci sò più di 800 000 novi prudutti, circa 130 000 prudutti intelligenti, circa 500 000 prudutti verdi è à basse emissioni di carbone, è più di 260 000 prudutti cù diritti di pruprietà intellettuale indipendenti. Inoltre, sò stati realizati quasi 300 lanci in anteprima per novi prudutti.
A sala di mostra di u Premiu di Design di a Fiera di Canton hà presentatu 139 prudutti vincitori in u 2022. E cumpagnie di design fine Nighty di sette paesi è regioni anu coordinatu cù u Centru di Prumuzione di u Cummerciu è di u Cuncepimentu di i Prodotti di a Fiera di Canton è sò state piazzate quasi 1.500 cuuperazioni.
I prudutti di alta gamma, intelligenti, persunalizati, di marca è verdi à bassa emissione di carbone sò favuriti da i cumpratori mundiali, ciò chì mostra chì u "Made in China" si trasforma constantemente versu a fascia media è alta di a catena di valore mundiale, dimustrendu a resilienza è a vitalità di u cummerciu esteru di a Cina.
Transazzioni d'esportazione megliu cà previstu. E transazzioni d'esportazione realizate à a 133a Fiera di Canton in situ anu righjuntu 21,69 miliardi di dollari americani; a piattaforma in linea hà vistu transazzioni d'esportazione per un valore di 3,42 miliardi di dollari americani da u 15 d'aprile à u 4 di maghju. In generale, l'espositori credenu chì, ancu s'è u numeru di cumpratori stranieri in situ hè sempre in ripresa, facenu ordini più entusiasticamente è più rapidamente. In più di e transazzioni in situ, parechji cumpratori anu ancu numinatu visite di fabbrica è si aspettanu di ghjunghje à una più grande cuuperazione in u futuru. L'espositori anu dettu chì a Fiera di Canton hè una piattaforma impurtante per elli per capisce u mercatu è ricunnosce a tendenza di u sviluppu ecunomicu è cummerciale mundiale, chì li permette di fà novi partenarii, scopre nuove opportunità cummerciale è truvà nuove forze motrici. Hè a "scelta più ghjusta" per elli di participà à a Fiera di Canton.
Più opportunità portate da u Padiglione Internaziunale. U 15 d'aprile, u Ministeru di e Finanze è altri dipartimenti anu publicatu l'Avvisu nantu à a Pulitica di Preferenza Fiscale per i Prodotti Impurtati di u Padiglione Internaziunale à a Fiera di Canton in u 2023, chì hè statu ben accoltu da l'espositori internaziunali. 508 imprese di 40 paesi è regioni anu espostu in u Padiglione Internaziunale. Numerose imprese di riferimentu di l'industria è di marche internaziunali anu presentatu prudutti di alta gamma è intelligenti, verdi è à bassa emissione di carbone chì puderanu risponde à a dumanda di u mercatu cinese. Delegazioni impurtanti anu ottenutu risultati fruttuosi; parechji espositori anu ottenutu un numeru considerableu di ordini. L'espositori stranieri anu dichjaratu chì u Padiglione Internaziunale li hà furnitu una via rapida per entre in u mercatu cinese cù un enorme putenziale, aiutenduli ancu à scuntrà un gran numeru di cumpratori mundiali, dendu li cusì nuove opportunità per espansione u mercatu più largu.
Data di publicazione: 01 di ghjugnu di u 2023